GOODIEBOX FAQ

ONZE 3 MEEST GESTELDE VRAGEN

  • WAT IS GOODIEBOX?

    Goodiebox is je maandelijks verwenmoment. Met een Goodiebox abonnement ontvang je elke maand een box aan huis met verrassende beauty en verzorgingsproducten. Het is de ideale manier om op de hoogte te blijven van de laatste beautytrends en de mooiste merken te leren kennen. Smeer, ruik, probeer en ontdek zo je misschien wel je nieuwe favorieten!

    Ons beauty team stelt de inhoud van de box elke maand met veel liefde voor je samen. Ze houden daarbij rekening met het seizoen en je persoonlijke beauty profiel waar mogelijk. Elke maand selecteren ze andere producten: je hoeft dus niet bang te zijn dat je meerdere keren dezelfde producten krijgt.

    Je ontvangt elke maand 5-7 producten voor slechts €19,95 (inclusief verzendkosten), terwijl de totale waarde van de box minimaal €65,- is. Je kunt opzeggen wanneer je maar wilt. Klinkt verleidelijk, toch?

  • Hoeveel kost een GOODIEBOX?

    Voor maar €19.95 per maand (inclusief verzendkosten) krijg je een Goodiebox thuis geleverd - en je kunt je abonnement altijd annuleren! Als we je voorkeuren een keer totaal verkeerd hebben ingeschat (we zijn ook maar mensen ;-)), dan mag je de box gewoon terugsturen. Uiteraard krijg je je geld dan gewoon terug. Het belangrijkste voor ons is dat je blij bent.

    En de kleine lettertjes? Niks, nada noppes! Daar doen wij niet aan mee, alleen Goodiebox groot :-)

  • Kan ik mijn Goodiebox account opzeggen?

    Natuurlijk! Je kunt je abonnement altijd opzeggen. Stuur een mailtje naar onze klantendienst hello@mygoodiebox.be en geef aan dat je graag je abonnement wilt stopzetten. Ons team regelt het dan voor je. We schrijven dan geen geld meer af van je rekening en je zal geen boxen meer ontvangen. :-( Je weet toch wel dat het ons hart zou breken als je weggaat? ;-)

    Ben je van gedachten veranderd en wil je terugkomen bij de Goodiebox familie? Joepie de poepie! Bel (036-480255) of mail ons hello@mygoodiebox.be. Wij reactiveren je account zodat je niet al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Lekker gemakkelijk.

    Twijfel je nog ergens over? Stuur ons een berichtje zodat we samen kunnen kijken naar wat de beste keuze voor je is.

    Je kunt je Goodiebox-abonnement pauzeren of opzeggen via deze link. Als je jezelf uitschrijft verlies je al je Goodiepoints, bespaar je niet langer 70% op beautyproducten en heb je niet langer early access tot de Limited Edition Goodieboxen.


INHOUD GOODIEBOX

  • HOE SPEELT GOODIEBOX IN OP ECOLOGIE EN MILIEU?

    Terwijl we lief zijn voor jou, willen we uiteraard ook lief zijn voor het milieu en de dieren. Daarom houden we ons aan strikte regels en zetten we ons elke dag in om een verantwoord product neer te zetten. Alle producten zijn daarom volledig proefdiervrij en we zoeken altijd naar duurzame oplossingen. Als je hier graag meer over wilt weten, kun je een berichtje sturen naar hello@mygoodiebox.be, of ons bellen op 036-480255.

  • ZIJN DE PRODUCTEN GETEST OP DIEREN?

    No please! We love animals. We houden ons dus altijd aan de EU-wetgeving (en alle Belgische, Nederlandse, Noorse, Zweedse en Deense regels) die het testen van producten op dieren verbiedt. Dat betekent dat je Goodiebox elke maand volledig dierproefvrij is.

  • IS GOODIEBOX OP MIJN BEHOEFTEN AANGEPAST?

    Om je beauty horizon te verbreden is ons beauty team altijd op zoek naar nieuwe en unieke producten om in de Goodiebox te steken. We kiezen meestal voor producten die geschikt zijn voor een breed scala aan huid- of haartypen. Als het kan kijken we naar je beauty profiel zodat we speciale aandacht kunnen geven aan je leeftijd, huidtype, haarkleur of haartype. Vul dus snel je eigen beauty profiel in, zodat we goed op de hoogte zijn van je specifieke behoeften!

  • IK BEN ALLERGISCH VOOR BEPAALDE PRODUCTEN EN INGREDIËNTEN. WAT MOET IK DOEN?

    We kunnen helaas niet garanderen dat er geen producten in je Goodiebox zitten waar jij mogelijk allergisch voor bent. Omdat we allergieën erg serieus nemen en omdat we je geen beloftes willen doen die we niet kunnen nakomen, bieden we geen speciale allergievriendelijke Goodieboxen aan. We voldoen uiteraard wel aan alle Europese en Belgische regels. Als je eerder allergische reacties had op bepaalde producten of ingrediënten, raden we je aan de ingrediënten van de producten goed te controleren voor je ze test. Of neem hierover contact op met je huisarts. Je kunt ons altijd mailen op hello@mygoodiebox.be als je twijfelt over iets of nog vragen hebt. We bekijken graag wat we voor je kunnen betekenen.


BETALING

  • WANNEER WORDT DE BETALING AFGESCHREVEN VAN MIJN BANKREKENING?

    Joepie, je bent lid geworden en hoort nu bij de Goodiebox familie! Dan ben je uiteraard ook benieuwd hoe de betalingen zullen verlopen.

    Je eerste maand is een beetje speciaal: zodra je je hebt aangemeld schrijven we de eerste betaling van €19.95 van je rekening af, zodat je zo snel mogelijk je eerste box kunt ontvangen. Aangezien we in het midden van de maand van box switchen kan het zijn dat er in je eerste en tweede maand 2 x geld wordt gedomicilieerd. No stress, je krijgt voor elke afschrijving een box in ruil. We willen gewoon verzekeren dat je geen enkele box-editie mist :-) De maanden erna schrijven we slechts 1 keer per maand geld af. Dit gebeurt telkens rond het einde van de maand voor de box van de maand erna.

    We verduidelijken het even aan de hand van een voorbeeld: stel jij bestelt je eerste box op 5 juni, dan sturen we je de box van mei nog zo snel mogelijk op (de box-switch van mei-juni heeft op dat moment namelijk nog niet plaatsgevonden). Daarna zal er in dezelfde maand snel een tweede domiciliëring plaatsvinden voor de box van juni die je na de box switch zult ontvangen. Deze box komt waarschijnlijk iets later bij je aan dan bij onze andere leden, en dus pas na het grote verzendmoment, omdat je nog maar net je eerste box ontvangen hebt en we je de tijd willen geven om die te ontdekken. Op die manier ontvang je zowel de mei-box als de juni-box, maar is het toch ook wel voldoende gespreid.

    Omdat we geen drie keer op een maand tijd geld willen afschrijven zullen we de box van juli niet (zoals we dat bij onze andere leden wel doen) afschrijven eind juni. We verschuiven de datum voor de domiciliëring van de juli-box uitzonderlijk naar begin juli. Eind juli wordt er dan ook geld afgeschreven voor de box van augustus. Vanaf augustus schrijven we dan 1 keer per maand geld af, telkens op het eind van de maand.

    Als je een keer niet tevreden bent met je box, kun je die altijd naar ons terugsturen en zullen wij het geld weer op je rekening storten. Neem hiervoor contact op met onze klantendienst (https://www.mygoodiebox.be/contact)(No questions asked. ;-)

  • ACCEPTEERT GOODIEBOX ALLE BETAALKAARTEN?

    We accepteren Bancontact, Mastercard en Visa. Nog even geduld met die Bitcoins ;-).

  • KAN IK MIJN GOODIEBOX TERUGSTUREN?

    We willen je graag elke maand blij maken, maar we zijn natuurlijk ook maar mensen ;-) Daarom mag je je box altijd terugsturen als je niet tevreden bent, mits de producten ongebruikt zijn. Terugsturen kan tot 14 dagen na ontvangst van de box. Hoe? Laat ons per mail hello@mygoodiebox.be weten dat je de box wilt terugsturen, dan vertellen we hoe je dit kunt doen.

    Je kunt hier meer over lezen in de algemene voorwaarden.

  • HOE KAN IK MIJN BETAALGEGEVENS WIJZIGEN?

    Om je betaalgegevens te wijzigen log je in op je eigen profiel. Klik op de knop ‘betaalgegevens’ en wijzig je gegevens. Het is belangrijk dat je niet vergeet om op ‘opslaan’ te drukken nadat je de nieuwe informatie hebt ingevoerd. Zo worden je wijzigingen direct opgeslagen en ontvang je je volgende box zonder problemen.

  • WAT MOET IK DOEN ALS IK NIET GENOEG GELD OP MIJN BANKREKENING HEB STAAN WANNEER HET BEDRAG WORDT AFGESCHREVEN?

    We herkennen het probleem allemaal: eventjes geen saldo. :-O Helaas betekent het dat we je Goodiebox van die maand niet meteen kunnen versturen. Neem contact op met onze klantenservice via hello@mygoodiebox.be. Samen komen we er wel uit!


BEZORGING

  • WANNEER KAN IK MIJN EERSTE BOX VERWACHTEN?

    Het wachten vanaf het moment dat je iets online bestelt totdat het echt bij je op de mat ligt... Ondraaglijk! Daarom laten we je bij je eerste box niet wachten tot het grote maandelijkse Goodiebox verzendmoment. Zodra jij je aanmeldt, sturen we je de meest recente box (indien op voorraad) op. Je kunt hem dan binnen een werkweek ontvangen. Yay!

  • WANNEER WORDT MIJN VOLGENDE GOODIEBOX GELEVERD?

    Je goedgevulde Goodiebox wordt elke maand bij je thuis geleverd. Onze grote verzenddag is altijd in het midden van de maand. Wanneer de boxen verzonden zijn laten we dat met de nodige confetti via e-mail en onze sociale media kanalen aan je weten. Binnen de week na verzending ligt de box dan op je mat…

    Een beetje ongeduldig? Dat herkennen we! Omdat we je niet de hele maand in spanning willen houden, kun je op je profiel zien in welke week we je box versturen. :-D

  • KAN IK GOODIEBOX BESTELLEN VOOR ANDERE LANDEN DAN BELGIË?

    We bestaan op dit moment in België, Nederland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Dus wil je een Nederlandse vriendin blij maken, dan kan dat zeker! Bestel een box op www.goodiebox.nl. Of stuur een berichtje op hello@mygoodiebox.be zodat we je ermee kunnen helpen. Bellen mag natuurlijk ook: 036-480255 van maandag t/m vrijdag tussen 14:00 en 17:00.


GOODIEPOINTS

  • HOE WERKT HET GOODIEPOINTS SYSTEEM?

    We vinden het zó leuk wanneer je member van Goodiebox wordt, dat je als welkomstgeschenk 30 Goodiepoints van ons ontvangt. Verder kun je elke maand Goodiepoints verdienen door je persoonlijke feedback te geven op de producten die je ontvangen hebt. Dit kan via je beauty profiel, vanaf twee weken nadat je je profiel hebt geactiveerd. Als een vriendin via jou lid bij Goodiebox wordt door een HappyInvite krijg je maar liefst 338 Goodiepoints. Nu komt het allermooiste: met 338 Goodiepoints krijg je een gratis Goodiebox van ons. We zeiden toch dat we je graag blij maken! :-)

  • HOEVEEL GOODIEPOINTS KRIJG IK ALS IK FEEDBACK GEEF?

    Voor elk product waar je feedback op geeft krijg je van ons 10 Goodiepoints. Binnen twee tot drie werkdagen zetten we je punten op je profiel.

    Om Goodiepoints te verdienen moet je:
    # 1: Een actueel Goodiebox-account hebben.
    # 2: De specifieke Goodiebox producten ontvangen hebben waarop je feedback wilt geven… we zijn echt benieuwd naar je persoonlijke mening :-)
    # 3: Feedback geven binnen 30 dagen nadat jij je de Goodiebox met deze producten hebt ontvangen

  • HOE KAN IK FEEDBACK GEVEN?

    Feedback geven op de producten is super makkelijk:
    1. Log in via je Goodiebox profiel.
    2. Zoek de Goodiebox van deze maand op, deze staat op de voorpagina onder 'productbeoordeling'.
    3. Onder dit kopje zie je een 'beoordeel je huidige box' knop. Hier kun je het product beoordelen.
    Easy peasy, toch? Beoordeel erop los!

  • HOE KAN IK MIJN GOODIEPOINTS GEBRUIKEN?

    Zodra je 338 Goodiepoints hebt verdiend, kun je gratis een Goodiebox krijgen - een beetje verwennerij van ons voor jou. Je kiest zelf welke toekomstige Goodiebox je met je punten wilt betalen. Dit kun je makkelijk regelen door in te loggen op je account en in het menu te klikken op “Goodiepoints”. Druk dan op de knop “Gebruik je Goodiepoints” (deze knop verschijnt alleen als je voldoende punten hebt) en ontvang zo de volgende Goodiebox gratis! :-) Je kunt ons natuurlijk ook een berichtje sturen via hello@mygoodiebox.be, dan regelen wij dat helemaal voor je!


ANDERE VRAGEN

  • HOE NODIG IK MIJN VRIENDIN(NEN) UIT?

    Wil je je Goodiebox graag met je besties unboxen? Dat begrijpen we! Niets zo leuk als friendtastische WE-time. Nodig je vriendinnen, zussen, tantes en collega’s uit voor Goodiebox via een “HappyInvite”. Mooi meegenomen: als er iemand via jouw HappyInvite lid wordt bij ons krijgt die persoon 5 euro korting op haar eerste Goodiebox en jij 100 Goodiepoints. Hiermee kun jij sparen voor een gratis box. WIN-WIN: Yay!

  • WAAROM KAN IK NIET INLOGGEN?

    Vervelend dat inloggen je niet lukt! Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven toen jij je account hebt aangemaakt. Of misschien zit er een foutje in ons systeem. Hoe dan ook, we willen het zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons een e-mailtje naar hello@mygoodiebox.be met je volledige naam, e-mailadres en je telefoonnummer. We regelen het graag voor je!

  • IK ZOU DOLGRAAG EEN TAART WILLEN BAKKEN VOOR HET GOODIEBOX-TEAM. HOE KAN IK DEZE BEZORGEN?

    We love taart! Je wordt dus sowieso met open armen ontvangen op ons kantoor in Amsterdam. Wij zetten de koffie en thee vast klaar, gezellig!

  • IK HEB ALLES GELEZEN, MAAR IK HEB NOG STEEDS EEN VRAAG. WAT KAN IK DOEN?

    We hadden natuurlijk graag gezien dat we je vraag hier al konden beantwoorden, maar stiekem vinden we het ook heel leuk om direct contact met je te hebben. Aarzel dus niet en stuur een email naar hello@mygoodiebox.be of bel ons op 036-480255 tussen 14:00 en 17:00 uur. We helpen je dan graag verder!

  Loading...

Even geduld...