GOODIEBOX FAQ

ONZE 3 MEEST GESTELDE VRAGEN

  • WAT IS GOODIEBOX?

    Goodiebox is je maandelijkse moment voor jezelf met een box die je steeds weer verrast met fantastische, unieke producten! We hebben allemaal beauty-experts in huis die elke maand met zorg en liefde een box voor je samenstellen. Er wordt gekeken naar trends, mooie nieuwe merken, en de tijd van het jaar. Met jouw beautyprofiel doen we ons best om de box zoveel mogelijk aan te passen aan jouw kenmerken! Elke maand krijg je dit cadeau aan jezelf thuisbezorgd, zodat je zorgeloos kunt genieten en kunt ruiken, smeren en proberen om nieuwe lievelingsproducten te ontdekken!!

    Je ontvangt elke keer minimaal 5 items met een totale waarde van minimaal €65,- voor slechts €19,95 (inclusief verzendkosten). In elke box zitten minstens 2 full-size producten, maar het zijn er vaak meer! En heb je al je lievelingsproducten gevonden, dan kun je stoppen wanneer je wilt. Klinkt wel heel verleidelijk, toch?

  • Hoeveel kost een GOODIEBOX?

    Voor maar €19.95 per box (inclusief verzending) krijg je een geweldige Goodiebox bij je thuisbezorgd - en je kunt altijd opzeggen! Hebben we het een keertje echt bij het verkeerde eind en kunnen we jou niet blij maken met een box? Dan mag je de box gewoon retourneren. Het volledige bedrag voor die box storten we natuurlijk naar je terug! Het belangrijkste voor ons is dat je helemaal blij wordt van Goodiebox!

    En de kleine lettertjes? Niks, noppes nada! Wij houden alleen van Goodiebox groot. :-)

  • Kan ik mijn goodiebox account opzeggen, en zo ja, hoe?

    Ook al is Goodiebox een lidmaatschap, je hangt nergens aan vast. Hoewel het ons hart een beetje zal breken, kun je je lidmaatschap op elk moment stopzetten.

    Je kunt je afmelden of je lidmaatschap pauzeren via deze link . Als je je definitief afmeldt verlies je wel heel wat voordelen! Je Goodiepoints worden ingetrokken, je hebt niet langer early access voor Limited Edition-boxen en hebt niet langer recht op speciale kortingen. Misschien vind je een pauze een beter idee? Denk er gerust even over na.

    Vanaf de dag dat je lidmaatschap gedeactiveerd is, worden er geen extra Goodieboxen in rekening gebracht. De Goodiebox waarvoor je het laatst hebt betaald, is de laatste box die je ontvangt!

    Houd er rekening mee dat wanneer je je lidmaatschap wilt annuleren voor de volgende maand, we je annulering vóór de 20ste van de huidige maand dienen te ontvangen. Dus als je bijvoorbeeld je abonnement vanaf juli wilt opzeggen, moeten we je opzegging vóór 20 juni hebben ontvangen.

    Krijg je toch last van ont(ver)wenningsverschijnselen? Je kunt je abonnement via onze website op elk moment weer activeren! Meld je aan, ga naar “Mijn account” en druk op de knop “Activeer mijn account”! Welkom terug bij de Goodiebox-familie!!”


INHOUD GOODIEBOX

  • Hoe speelt goodiebox in op ecologie en milieu?

    Terwijl we lief zijn voor jou, willen we natuurlijk ook lief zijn voor het milieu en de dieren. Wanneer we jouw Goodiebox samenstellen letten we hier dan ook goed op! Alle producten in de Goodieboxen zijn dan ook volledig proefdiervrij. Als je hier graag meer over wil weten, mag je altijd een berichtje sturen naar [email protected] of bel ons op 036-480255.

  • Zijn de producten getest op dieren? is de goodiebox vegan?

    We love animals! We houden ons dus altijd aan de EU-wetgeving (en alle Nederlandse en Deense regels) die het testen van producten op dieren verbiedt. Dat betekent dat jouw Goodiebox elke maand volledig dierproefvrij is! De box is niet volledig vegan, maar aangezien we er absoluut van houden proberen we er wel steeds vaker vegan producten en producten met natuurlijke ingrediënten in te steken!

  • Is de goodiebox op mijn behoeften aangepast?

    We zijn altijd op zoek naar nieuwe en unieke producten om in de Goodiebox te stoppen zodat jij je beauty horizon kunt verbreden. Bij het samenstellen van de box letten we erop dat de producten over het algemeen geschikt zijn voor een breed scala aan huid- of haartypen. Als we de kans hebben kijken we naar je persoonlijk profiel zodat we, indien nodig, de producten kunnen aanpassen aan je leeftijd, huidtype, haarkleur of haartype. Vul dus snel je eigen profiel in, zodat we helemaal op de hoogte zijn van je persoonlijke kenmerken!

  • Ik ben allergisch voor bepaalde producten en ingrediënten, wat moet ik doen?

    We kunnen helaas niet garanderen dat er geen producten in de Goodiebox zitten waar jij mogelijk allergisch voor bent. Wel voldoen wel aan alle Europese en Nederlandse regels. Omdat we allergieën erg serieus nemen en omdat we je geen beloftes willen doen die we niet kunnen nakomen, kunnen we geen speciale allergievriendelijke Goodieboxen aanbieden. Als je eerder allergieën hebt gehad voor bepaalde producten of ingrediënten, kun je de ingrediënten controleren op de ingrediëntenlijst van de producten op de unboxing-pagina van de box.

    Het is een goed idee om producten eerst op je pols of nek te testen om te zien hoe je huid erop reageert. Als je specifieke vragen hebt, raden we je aan om hierover contact op te nemen met je huisarts. Je kunt ons altijd bereiken via [email protected] als je twijfelt over iets of nog vragen hebt. We horen altijd graag van je om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen!


BETALING

  • Wanneer wordt de betaling afgeschreven van mijn rekening?

    Yes, je bent lid geworden van de Goodiebox familie! We schrijven bij je aanmelding de eerste betaling van €19.95 van je rekening af. Voor de volgende box zullen we het bedrag rond het einde van de maand via domiciliëring van je bankrekening afschrijven. Onderin het welkomst mailtje hebben we een overzicht toegevoegd met de data waarop je betalingen zullen plaatsvinden en uitleg over wanneer je de box zult ontvangen.

    Let op! Afhankelijk van wanneer je lid wordt, kan het zijn dat er meerdere betalingen in één maand vallen tijdens de eerste twee maanden. Bel, mail of chat gerust met ons als je hierover vragen hebt!

  • Accepteert goodiebox alle betaalkaarten?

    We accepteren Bancontact, Mastercard en Visa. Nog even geduld met de Bitcoins! ;-)

  • Kan ik mijn goodiebox terugsturen?

    We willen je heel graag elke maand blij maken, maar het kan zo zijn dat het een maandje niet lukt. Daarom mag je je box altijd terugsturen als je niet tevreden bent, mits de producten ongebruikt zijn. Doe dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van je Goodiebox. Geef even bij ons aan dat je de box terug wilt sturen, dan vertellen wij je hoe je dat het beste kunt doen. Lees hier meer: Algemene Voorwaarden of neem contact op met onze klantenservice via [email protected]

  • Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

    Om je betaalgegevens te wijzigen log je in op je eigen profiel. Klik op "Betaalgegevens" en wijzig de benodigde gegevens. Vergeet niet om op "opslaan" te drukken nadat je de nieuwe informatie hebt ingevoerd! Via het betaalscherm van je bank maak je €0,02 over, en als dit gelukt is is de wijziging gelukt! Zo worden je wijzigingen direct opgeslagen en ontvang je je volgende box zonder problemen.

  • Wat moet ik doen als een betaling niet gelukt is?

    We hebben het allemaal wel eens, geen saldo! :-O, of misschien is je betaling wel om een andere reden niet gelukt. Dat betekent helaas dat we je Goodiebox die maand niet kunnen versturen. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected]. We bekijken samen wat er misging en hoe we het samen kunnen oplossen.


BEZORGING

  • Wanneer kan ik mijn eerste box verwachten?

    Aaah, het wachten vanaf het moment dat je iets online besteld hebt totdat je het daadwerkelijk in je handen hebt. Ondraaglijk! Daarom hebben we ervoor gekozen om je Goodiebox zo snel mogelijk op te sturen, en je niet te laten wachten tot het grote maandelijkse Goodiebox verzendmoment. Zodra jij je aanmeldt, sturen we je de meest recente box (indien op voorraad) op. Binnen 3-5 werkdagen kun je het bij je thuis verwachten. Yay!

    Bijvoorbeeld: als jij je begin mei aanmeldt, ontvang je eerst de Goodiebox die we in april al naar al onze leden hebben verzonden (aangezien we pas in het midden van de maand van box veranderen). Uiteraard ontvang je onze Goodiebox voor mei ook, alleen een beetje later. Zodra je aangemeld bent hoef je nooit meer een box te missen!

  • Wanneer wordt mijn volgende goodiebox bezorgd?

    Je goedgevulde Goodiebox wordt elke maand naar je verzonden. Onze grote verzenddag is altijd rond het midden van de maand. De precieze dag houden we geheim, zodat het een echte verrassing is! Wanneer de boxen verzonden zijn laten we dat aan je weten via e-mail en op onze social kanalen. Je kunt erop rekenen dat je je Goodiebox binnen een week na verzending kunt uitpakken. #joepie

    Omdat we je niet de hele maand in spanning willen houden, kun je op je profiel altijd zien in welke week we de box versturen! :-D

  • Kan ik goodiebox bestellen voor andere landen dan belgië?

    We bestaan op dit moment in Nederland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, België, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Dus wil je een Nederlandse vriendin blij maken, dan kan dat! Bestel een box op goodiebox.nl. Of stuur ons een berichtje op [email protected] zodat wij je ermee kunnen helpen. Bellen mag natuurlijk ook: 03 648 02 55 van maandag t/m vrijdag tussen 14:00 en 17:00.


GOODIEPOINTS

  • Wat zijn goodiepoints?

    Goodiepoints zijn de officiële Goodiebox-valuta! We zijn zo blij wanneer je lid wordt van Goodiebox, dat je als klein welkomstgeschenk al 30 Goodiepoints van ons ontvangt. Je kunt daarna Goodiepoints sparen door vriendinnen uit te nodigen voor Goodiebox, en door feedback te geven op producten uit onze maandelijkse boxen en limited edition boxen. Je kunt de punten inzetten voor een gratis maandbox of voor korting op Limited Edition boxen. We maken je graag blij! :-)

  • Hoeveel goodiepoints krijg ik als ik feedback geef?

    Voor elk product waar je feedback op geeft krijg je van ons 10 Goodiepoints. Binnen twee tot drie werkdagen zetten we je verdiende punten op je profiel.

    Ook voor limited edition boxen kun je Goodiepoints verdienen. Voor de beoordeling van alle producten in een limited edition box krijg je 50 Goodiepoints.

    Om Goodiepoints te verdienen moet je:
    1) Een actueel Goodiebox-account hebben. Je kunt helaas geen punten ontvangen als je de Goodiebox ontvangt via een cadeaubon.
    2) De specifieke Goodiebox-producten hebben ontvangen waarop je feedback wilt geven, we zijn dan ook echt benieuwd naar je persoonlijke mening. :-)
    3) Feedback geven binnen 30 dagen nadat jij je de Goodiebox met deze producten hebt ontvangen.

  • Hoe verdien ik goodiepoints door feedback te geven?

    Je kunt de boxen beoordelen op je account vanaf ongeveer een week na ontvangst en dan een maand lang. Zo heb je de tijd om alles op je gemak uit te proberen.

    Feedback geven op de producten is super makkelijk:
    1. Log in op je Goodieboxprofiel.
    2. Klik op “Beoordeel jouw Goodiebox”.
    3. Hier kun je de producten uit de maandboxen en limited edition boxen beoordelen. Easy peasy, toch?

  • Hoe verdien ik goodiepoints door vriendinnen uit te nodigen?

    Vind je dat je vriendinnen ook me-time, happiness en yourselfishness verdienen? Share the happiness! Via HappyInvite kun je al je vriendinnen uitnodigen om lid te worden bij Goodiebox. Voor iedere vriendin die lid wordt ontvang je 333 punten, precies genoeg voor een gratis maandbox! Yay!

    Je kunt je vriendinnen uitnodigen met je persoonlijke link. Deze vind je onder het kopje “HappyInvite” op je Goodiebox account. Stuur de link door naar je vriendinnen. Als je vriendin lid wordt via jouw link, ontvangt zij €5 euro korting op haar eerste Goodiebox, en ontvang jij 333 punten!

  • Hoe kan ik mijn goodiepoints gebruiken?

    333 Goodiepoints verdiend? Woehoe, dat is genoeg voor een gratis maandbox! Je kiest zelf wanneer. Je kunt de punten inzetten op je account onder het kopje 'Goodiepoints' door te klikken op de knop 'Gebruik je Goodiepoints'. De Goodiepoints zullen dan van je account worden genomen op de dag dat de eerstvolgende betaling normaal zou worden ingezet. Je kunt ons ook altijd een berichtje sturen op [email protected], dan gaan wij het voor je regelen.

    Je kunt je punten ook inzetten voor korting op Limited Edition boxen of producten in de Goodieshop. Dit doe je tijdens het afrekenen.


Cadeaubon

  • Ik heb een online cadeaubon gekocht, en wat nu?

    Nadat je een cadeaubon hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmailtje dat het gelukt is.

    Daarin zit een aparte bijlage, met daarin een met unieke code. Deze bijlage kun je uitprinten en cadeau geven, overschrijven in een leuk kaartje aan je vriendin, zusje of moeder of gewoon via de mail doorsturen!

  • Ik heb een cadeaubon ontvangen! hoe activeer ik deze?

    JOEPIE! Wat ben je geliefd :-) Je cadeaubon activeer je heel makkelijk via deze link. Makkelijker kan niet! En je kunt ook nog eens helemaal zelf beslissen welke box je als eerste wilt ontvangen: de laatste nieuwe, die we zo snel mogelijk toesturen, of de eerstvolgende, die rond het midden van de maand naar je toekomt.

Technische problemen

  • Waarom kan ik niet inloggen?

    Wat vervelend dat het inloggen niet lukt! Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan simpelweg op “Wachtwoord vergeten?”. We sturen je een mailtje om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    Het kan ook zijn dat er een typfoutje staat in je e-mailadres, of misschien zit er een foutje in het systeem. Hoe dan ook, we willen het zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons een e-mail naar [email protected] met je volledige naam, e-mailadres en je telefoonnummer, dan gaan wij het voor je regelen!

  • Waarom zijn mijn goodiepoints er niet bijgekomen toen ik mijn vriendin uitnodigde?

    Wat leuk dat je je vriendin hebt uitgenodigd! De punten worden automatisch op je account gezet zodra je vriendin lid is geworden bij Goodiebox via jouw persoonlijke HappyInvite-link! Het zou kunnen zijn dat er iets misging bij het aanmelden, of dat er een foutje zit in de link. Als je ons een mailtje stuurt via [email protected] met het e-mailadres van je account en dat van je vriendin, dan gaan we het uitzoeken!

  • Bij het aanmelden of bestellen kon ik mijn adres niet invullen, wat nu?

    Oeps, daar is even iets misgegaan. Als we niet alle nodige informatie hebben, zullen we proberen even contact op te nemen. Mocht jij het sneller opmerken dan wij, mag je ons natuurlijk altijd mailen, bellen of schrijven om je adresgegevens aan ons door te geven. Op die manier komt je me-time zo snel mogelijk jouw kant op!

  • Ik kan mijn goodiebox producten niet beoordelen, wat moet ik nu doen?

    Je kunt de producten vanaf ongeveer een week na ontvangst van de box beoordelen. Staat de box die je wilt beoordelen er niet tussen? Als je een actief account hebt, gaat er misschien iets mis. Stuur ons even een berichtje, dan zorgen we dat je toch die Goodiepoints kunt verdienen!

Toch nog vragen?

  • Ik zou graag een taart willen bakken voor het goodieboxteam. waar kan ik deze bezorgen?

    We love taart! Je wordt dus sowieso met open armen ontvangen op ons kantoor in Amsterdam en Kopenhagen! Wij zetten de koffie en thee vast klaar, gezellig! Ons adres in Amsterdam is:
    Danzigerkade 16
    1013 AP Amsterdam

  • Ik heb alles gelezen, maar ik heb nog steeds een vraag. waar kan ik die stellen?

    Ah, jammer dat je nog niet geholpen bent! Maar stiekem vinden we het wel heel leuk om even met je te praten! Aarzel dus niet en stuur een email naar [email protected], contacteer ons op onze sociale kanalen of bel ons op 036-480255 tussen 14:00 en 17:00 uur. Dan zullen we je verder helpen

  Loading...

Even geduld...